schemamåndag...

Idag kommer dagen gå ruskigt fort, det känner jag redan nu. Varenda timme av dagen är i stort sett planerad och jag får nog lov att vara effektiv för att det ska hinnas med ngot utöver detta.

Lilla fisan och jag ska straxt bege oss till dagis med prinsen, sen till bibblan och långa bok, hem och tvätta, hämta pappan och cykeln, hämta prinsen, lämna dagisleksaken vi har i trädgården,  till jobbet på möte, hem och äta, semenarium på datorn, jobba igen, sova... Någon stans här kommer jag förmodligen få psykbryt, me jag just nu försöker jag hålla mig lugn. Sonen är super trött efter en helg ute emd farmor och farfar, men lycklig över att de kommer hit i em. Jag är inte det minsta besviken över att de kommer i em, för då blir det städat, tvättat och mat lagad. Svärfar fixar ytterbelysningen och min älskade man hinner greja på dotterns rum samt klippa gräset.

Nu ska jag byta blöja och klä två barn, se till att jag själv får på mig lite paltor, frukostrumstera och sen är det 110 som gäller!

Vi ses när vi hörs - om jag överlever ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0