löpning... nä, sovning...

Jag är helt för en ny OS-gren kallas sovning. Jag skulle med lätthet kunna tänkas ingå i sveriges olympiska uttagningskommité eller om sverige het änskar i vårt sovr-landslag. Bädda sängar är jag en jävel på och sova sa vi inte tala om.

Idag har det gått 6 timmar sedan jag vaknade och min känsla av trötthet är ett absolut faktum. Vädret gör mig till en ragata, skolan kör slut på mig och barnen håller ett på tok för högt tempo för min smak. Lägg på en krasslig man, jag har ont i foten och hittar inga kläder att ta på mig... Grrr! Man vill liksom inte bråka mer.

Jag får bita ihop, tejpa foten stenhårt, köpa ett par löpartajts billigt på STADIUM och sova imorgon. Livet är ju underbart, det ligger bara lite mycket moln på himlen just nu. Så kontentan är - det blir löpning, men OS-kommittén får gärna höra av sig om sovning blir aktuellt på agendan...



Zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0