laddad till tänderna...

Åh så roligt det var att köra BodyStep-klass idag! Tjoho!! Underbara 6 deltagare som svettades med mig i en härlig mix av vårt nummer 79 och det gamla härliga nummer 62. Jag ska inte skryta med att dagen innan har laddat upp mig för att köra klass. Jag har kännt mig trött och seg, men efter - UNDERBART!

Väl hemkommen fann jag ungsbakad lax med grönsaker väntande på mig med kallt gott vatten. Mitt i allt kom jag på att det var websemenarium med skolan klockan 19, så det blev lite brottom att ladda in kameran (då datorn varit trasig fanns det inget sånt program) och få igång allt.

Klockan 20 hämtade fina Tina upp mig och vi har promenerat i dryga timmen. Nu njuter jag av mer vatten och lite tv-tittande med en dator i knät. Livet kunde vara bra sämre en onsdag :-)

Nyaste påfyndet från min sida är att åka till Stockholm 13-14 november på BEST Of The BEST...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0