huvudet blodigt i väggen...

Idag har jag en känsla av at jag stångar huvudet blodigt i en vägg. Jag kommer ingenstans trotts timmar av pluggande, läsande, skrivande, förberedande. Det händer absolut ingenting på min "att-göra-lista", jag skulle nog nästan kunna skriva till fler saker att utföra, men det skiter jag i... I alla fall just i detta nu!

I skrivande stund tar jag på mig träningskläder och ska iväg för att köra ett vattengympa-pass. Jag vill gärna försöka förbereda mig lite inför kommande utbildning genom att köra lite mer pass. Nu vet jag inte om jag kommer orka med egen träning, köra pass, plugga och allt vad det nu är... Åh egentligen är de tju mina egna sjuka krav som är satt i höjd med stjärnorna - men siktat man mot stjärnorna kommer man kanske till månen iaf...

Nä, jag ska göra av med lite stress genom träningen, sen ska jag förkovra mig i min lånade bok av Cassidy (don't know what it's about yet, but i will) för att avklara en massa uppgifter i natt och ett viktigt seminarium imorgon klockan 9. Sen vänner är de dax för löpning i växjö, endast 5 kilometer i något rosa... Jag som inget rosa i träningsklädersform äger... Well, i'll fuck up, but that's life ;-)

Later honey!

Kommentarer
Postat av: mija

jag har massa rosa te dajj, å massa andra kläder mä för övrigt.

Ring maj imorgon eller as soon as possible. we will rock. pussss

2010-05-04 @ 21:38:53
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0