då var det gjort...

Igår såg vi den - SATC 2, drack rosé och cosmopolitan, fixade oss snygga och fnissade rejält, klappade i händerna och visslade när Carrie kom på bild och somnade allt för sent. Kanske inte världens bästa film, dock underhållande på ett SATC-sätt och jag måste säga att det var super roligt att mysa med tjejerna en hel kväll och få sminka sig och allt - BARNFRI!

Att platta håret med plattång och hårfön är ju inte direkt vardagsmat, men jösses så tjusig man blir :-)

Idag har det varit seg. Känner mig trött i kroppen och i huvudet, så efter möte med gruppträningen samt lite jobbande i receptionen åkte jag hem och däckade i sängen 2 timmar. Över till svärmor på grillat och mys med barnen. Nu ska jag landa i min mjuka säng och förbereda mig för loppis-säljande söndag, på det som ska vara MIN dag... Hmm... Ja, det blir väl fler mors-dag gissar jag på, så då kanske jag får en mysdag :-)

Imorgon ska jag se om det går att få in en promenad som träning... Kanske lite magträning på gymmet, men det får vi se. Det är ju trotts allt mamma-dag imorgon och då känns det som middag vore godare än att ränna runt halva Kalmar. Resten av veckan går i BodyStepens tecken. Jag kör BS-klass måndag, onsdag och lördag. Vattengympa lördag morgon, vilket är sista passet för terminen. Tisdag ska jag pressa mig på gymmet, mer axlar, bröst, rygg, triceps.... Torsdag får nog bli promenad-dag och kanske lite mer baksida lår och vader hemma med barnen. Söndag ska bli en vilodag, sånt behövs ju också.

Åh mer vila blir det just i detta nu - God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0