upp och ner...

Livet gåt inte alltid på banan som man önskar. Med barn blir det sällan som man hade tänkt sig, och det har sin charm i det... Dock kan jag misströsta då jag är en planerad människa med allt för månag järn i elden. Tanlen är inte att pluga samtidigt osm man har tcå små barn hemma samtidigt som jag trna och kör klasser... Dumt, men dock fylls mitt liv med oerhörda utmaningar och det är kul...

Just nu ser den störrsta utmaningen ut som så att lilla dottern borde lära sig att äta mat så att jag kan köra lite hårdare med min träning. Svaret på frågan hur det går är att det går inte alls. Hon smakar och spottar ut, skriker och tjurar. Idag vill och til exempel inte sova, fast det låter aom hon behöver det. Mat är inte att tala om idag. Suck! Visst blir hon stor hon med, men jag kan bli en smula stressad över att hon inte vill alls, och över allt skrik.

Jag får visst återkomma om resten senare... Mina bröst är visst eftersökta!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0