stressrelaterad glömska...

Som alltid har jag lagt min hjärna i glömska och minns inte att det skulle lämnats in en uppgift i söndags och att jag ska lömna in en tenta på fredag och att jag ska köra pass ikväll och att det är allmänt rörigt i mitt huvud. Under dagen bör jag försöka få lite ordning och redapå det här samt köra hundra tvättmaskiner. JÖSSES! Kan inte fatta hur det blev så här och jag är allmänt stressad över det mesta. Förmodligen beror allt detta på att jag har försökt ta det lite lugnt och vila mig, men det resulterar ju i ännu mer stress och det kan knappast vara bra?

Så nu gör jag precis som jag INTE är rådd till att göra - jag gör en lista! Och den ska avverkas under dagen, så är det med det bara!
  • Tvätta
  • Skriva opposition
  • Skriva hemtenta
  • Göra biffar till middag + skala potatis...
  • Lämna igen en bok på bibblan
  • Kör vattengympa kl.19.15
  • Öva BodyStep... Pass imorgon onsdag!
  • Bädda
  • Skriva och skicka in uppgiftn från SArbetsgivarringen
Det blir bara på det här sättet när man inte följer en struktur utan lajar runt. Ordning måste återställas, och deet inom de närmaste 12 timmarna. Lite lugn är jag, det är ingen som dör om jag missar att öva in mer låtar till passet, men det vore j-ligt bra. Störrsta oron är att jag missade lämna in oppositionen i söndags, faan säger jag bara!

Nu ska jag dressa mig och sonen för att ta oss till dagis, sen är det hem, amma och roa dottern samtidigt som det ska skrivas och fixas. Vi får se hur det går!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0