rumplyft...

Jag har tappat rumpan! Det är en sanning, så sant som det är sagt! Det är också en stor sorg. Jag sörjer min tappade rumpa, den som alltid varit fast och fin och suttit där en rumpa ska sitta. Nu är den inte med mig mer, den gör inte som jag vill. F-AN!

Jag saknar dock ej hopp, träning i form av utfall och benböj skall lyfta den "lilla" runda tillbaka på plats. Jag har avlossat startskott med BodyPump-kvartal och BodyStep-kvartal. Ljuva smärta som sitter i GLUTEUS... Jesus, sån smärta, men det gör gott ditt det kommer.

Idag ska jag mjuka upp mig med lite BodyJam, imorgon är det promenix och magträning + lite BodyStep-övande. Upp med rumpan, ner med vikten - så lyder mitt nya motto *fniss*.

THIGHT ASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0