plötsligt händer det...

Plötsligt händer det! Åh idag hände det! Mitt liv tog en ny vändning - jag ska bli en instruktörsutbildare!! JIPPI!!!

Jag hade gett upp om detta jobbet, jag sökte det innan den 26 februari så nu när det gått en månad får man ju liksom ge upp lite grann, men nej! Det måste varit tidernas bästa samtal på länge. Underbart och fantastiskt och jag kommer inte kunna sova ordentligt nu.

Det känns helt underbart att kunna trycka upp det här i nyllet på folk. Ha ha!! Äntligen går det vägen, jag fixar det. Allt mitt slitande, all tid med träning, pluggande, jobbande betalar sig nu. Åh det känns UNDERBART! Nu ska jag njuta, le och bara tanken på vad som kommer i framtiden gör mig ärligt talad helt varm i kroppen.

Min träning får sig nu en kick i rätt riktning. Dax att ut oh springa, styrketräna och gå ner i vikt ordentligt. Maten ska skötas. Åh det ska bli så roligt att komma i form igen. Dallermagen måste trimmas, rumpan bli stenhård och kondisen på topp. Plus är ett par snygga armar och axlar... Nja, vi får la jobba på det hela!

Nu - skönhetssömn!!! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0