irri...

Känner mig lite piss idag. Inte så allvarligt, men jag blir trött och smått sur på en del människor. Jag vet att man inte ska dra förhastade slutsatser om andra människors liv, men borde man inte efter det ena nederlaget ta tag i sig själv och verkligen ifrågasätta hur man beter sig... Enligt mig - JA! Dock får inte alla riktigt till det, utan väljer att bli ytliga och egoistiska. Hur mår man då? Inte så bra gissar jag, åh det är synd att det måste bli så hysteriskt.

Saken är den att mina vänner betyder en hel massa för mig mer eller mindre ont i hjärtat gör det ju när man inte tar hand om sig själv på ett bra sätt. Att träna, äta nyttigt och gå ner ett kilo eller två är okej, i flera fall sunt, men att gå in i det så in i helvete (rent ut sagt) att man inte kanhöra av sig längre... Varför? Kan vara så att jag fortfarande är en tjockis och att jag inte hinner springa på gymmet som en idiot... Hmm... Ja, så kan det ju vara.

Jag hoppas att det man plågar sig med gör man för sin egen skull och funderar på om det är värt slitet. Mår man verkligt bra av att "bo" på ett gym och tänka på allt man stoppar i sig? Jag vet att mitt liv är mer än lovligt bra och jag har inte glömt mig själv... Utseende är inte allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0