inget...

...särskilt har hnt i mitt liv på det senaste. Saker och ting utvecklar sig inte direkt som det borde för mig, men nu ska jag vara en sunt tänkande människa mdgod karraktär... Eller skit i karraktären! Jag ska göra ett gott försök i att gå ner i vikt ordentligt nu. Lilla pluttan äter inte som hon borde, men vi jobbar på det och jag önskar att hon iaf. kunde sova på två ammande mål per natt. Jus nu ammar jag 3-4 gnger och det är lite myccket för mig då jag är helt slut i huvudet om dagarna med för lite sömn och hunger.

Idag ska jag ta och springa en runda ikväll, nu för tiden är det ju väldigt ljust i och med tidsomställningen, så det borde vara ett mindre problem faktiskt. Imorgon är det BodyStep, så den ska jag öva färdigt på medan gubben springer och spela data eller what ever.

Vi har fortfarande besök över dagen, så maten blir ju inte osm jag önskar. Jag ska dra ner på det mesta från och emd imorgon. Över Påsk ska det tränas (och ätas, för det är massa klas och grejer) men sen får jag nog öka på Noomis matande och riktig mat. Jag vill ju köra en riktig kur för att kommer ner de där kilona som dallrar. Sommaren hägrar och ni vet ju hur det är!

Nej, frukostdax för lilla pluttan. Bäddning, påklädning, dagis! Jepp, denna dagen blir med fullt ös!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0