va?

Men vad hände - övergiven på grund av solen? Hi hi, tja, det skulle jag också göra... Jag har övergivit er idag totalt då jag spenderat min dag i bilen med AC och på Kalmars Sjukhus, på Akuten. Inget med mig eller mannen eller barnen, men en när vän till mig. Dock var det "en mindre" grej, dock är inte oron mindre för det.

Nu ska jag dyka ner i sängen. Imorgon ska jag fortsätta kriget mot mitt ogräs mellan plattorna, klippa gräset, röja under häcken (inte min, den mot gatan) åh har vi tur ska jag gräva mig ett nytt land för plantering av en ganska fin växt jag har haft i kruka länge, länge... Hmm... Bara solen lyser på oss så vi kan bli bruna och sonen får cykla, då kommer vi alla vara nöjda och glada :-)

Puss på Er godingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0