tisdagsgöror...

Efter att ha kännt mig stressad och arg över att aldrig hinna med något har jag idag stressat över en massa saker och i alla fall fått en kläning sydd, huset städat av en underbar man och dessutom har ha bakat smaskiga bullar.

Min underbart mysiga älskade man har gjort det som så många mormödrar, mammor och andra tanter är bäst på - han blir nu en bullfarsa!! Kvarterets ala kidz älskar honom redan innan, men nu är han förmodligen ouppnårlig.

Lägger man dessutom till att han gör underbara pannkakor och himmelsk köttfärsås kan han bara vara den som toppar alla litor :-) Han får i alla fall alla mina fem av 5 PLUS!!!

Idag har vi fått mer än ett glädjande besked. Vår älskade vänner har fått en liten prins till och allt hade gått bra och relativt snabbt!!! Sen får mannen fortsätta jobba efter jul, vilket verkligen glädjer oss. Nu kan vi med gott samvete planera för semestrar och annat kul utan ont i magen för det. En underbar tisdag!

Vår lilla prinsessa är väg och mätt idag - 70 cm lång och 8550g tung på 8-månadersdagen. Även "Boel-testet" gick fint, i boken står det UA vilket betyder Utan Anmärkning åh det var väl för väl det... Mitt lilla chramtroll for runt hos BVC-sköterskan och skulle prata, krypa, kolla och greja. Hej och hå vilken cirkus!

Efter en kort promenad och lite fikande ska jag nu sova. Borde tränat, men orkar inte. Imorgon är det klippning, BodyStep och solning på schemat. Vin hade allt smakat gott, men det får bli på midsommarafton i goda vänner lag på soliga Öland.

Man får hålla tummarna för att jag ska bli klar med mitt pluggande under helgen... Att stepen ska vara enkel att få in i huvudet och att kursmaterialet löser sig... Herre gud vad tiden går snabbt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0