solsken i blick...

Åh så härligt att vakna och titta ut och se den härliga solen lysa s starkt. Jag hoppas det håller i sig, känner att den energin behöver jag ladda på med idag.

Lilla prinsen får stanna hemma idag. Inatt har han hostat och haft feber så det finns ingen anledning till att styra med honom. Vi ska äta gott och slappa tillsammans. När jag ändå är hemma känns det onödigt att stressa om att han ska dit, utan bättre att vila tillsammans hemma.

Jag hade egentligen tid för klippning idag, men det får jag skjuta på ngon vecka till. Känns som det spelar mindre roll egentligen, håret är nog lite slitet men det får väl vara så tills tid i schemat finns för att styra upp en klippning och en färgning.

I eftermiddag ska jag köra BodyStep-pass och sen jobba kvar tills 22. Planen är att Noomi och Viggo ska somna efter lunch båda två. Då kan jag öva in lite nytt, men förmodligen blir det inte så. Redan nu ska jag leta upp skivorna och ladda in dem i datorn. Någon stans i hjärnn ligger ju de flesta koreografierna begravda, så lite uppfräschning är det som behövs :-) Nästa vecka ska jag börja nosa på det nya materialet. Då har jag ingen vattengympa att orora mig för, inte heller en massa jobb, så tiden ligger kanske mer för mig.

Nu ska det letas skivor, göras frukost och hängas upp tvätt. Kanske orkar vi med en promenad och lite gungande på förmiddagen - vem vet?!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0