soligaste...

Hur underbart är det inte med all denna sol, så säg? Åh så fantastiskt! Jag nuste roch mår i ärlighetens namn som en prinsessa.

Idag har lilla sessan och jag varit på en mindre shoppingrunda för att införskaffa ett par shrt till mig. Det gick fint, det blev till och med två par från HM. Sen lunchade vi med älskade pappan på IKEA och gjorde lite småfynd får jag nog lov att säga.

Om en liten stund kommer lilla prinsen hem, faster och farmor hämtar på dagis och lilla ilskbaggen somnade tack och lov om när vi kom hem.

Jag tror vi ska försöka oss på en tur ner till stranden så viggo kan bada åh vi andra få lite luft. Sen sak jag göra chili- och räkpaj och lite fruktsallad - MUMS!

Nisse ska visst träna ikväll, egentligen hade jag velat det med, men jag körde ju step igår och ska köra imorgon med, så jag gissr det är nyttigt att ta det lite lugnt idag. Benen är ganska möra faktiskt.

Det får bli mer öva step ikväll, betala lite räkningar, dammsuga och röja undan miljoner med kläder... Nja, sommarlov kan man kalla det, eller ledighet. Livet är i vilket fall strålandes underbart!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Glad sommar till dig och din fam. Jag tittar in här på din blogg ibland, sköna tankar för mammor tycker jag.

//Mamma M

2010-06-29 @ 17:34:34
URL: http://ingabeatha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0