personlig tränare...

Jag är helt allvarligt sugen på att slänga ut lite pengar på en PT. En riktigt Personlig Tränare som kan ta hand om mig och få mig att må som en prinsessa... Eller ja, iaf. min kropp att se ut som en.

Anledning till detta? Jo, men jag tränar gärna. Mycket, hårt och länge är de rätta orden för att beskriva det hela, men jag saknar motivation och lust vilket leder till att jag tappar trycker i mn träning.

Det finns många som tror att för man jobbar med träning ska man vara duktig på att träna sig själv - nja. det är väl som en skomakarens barn - de har alltid sämst skor...

Jag ska nu spara ihop pengar till att under hösten skaffa mig en PT som kan hjälpa mig få ihop effektiv träning i samband med alla pass jag håller, jobbet och barnen. Vore så himla roligt att komma i form, i form på riktigt innan jul. Kanske man till nästa sommar tar på sig en bikini och är nöjd med det man ser.


Kommentarer
Postat av: Arianne

Hello, any body here???

2011-09-06 @ 08:50:40
URL: http://arianne.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0