patetiskt...

Det är svårt att ändra på sig när ingen annan ser vilka försök man gör. Jag känner mig ta mej faan het patetiskt, smäre trasig på min insida. Att le och välja sin väg tar på krafterna, jag önskar mig någonstans att tanka energi. Jag önskar mig någon snäll, söt, härlig människa att gör något roligt med. Jag önskar mig energi att ta hand om mig själv när jag blir så här ledsen, trött och förtappad. Mest av allt önskar jag att få vara självisk, ta hand om mig själv och bli omhändetagen...

Ikväll skiter jag i att göra fler försök, tårarna torkar tills imorgon så jag lägger huvudet på kudden och hoppas på att mina små änglar är på humör imorgon så vi kan göra lite roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0