god morgon...

Efter en kort natts sömn är det dax att ta tag i dagens göromål. MASSA finns det och någon stans är det bara att ta tag i. Vi börjar med frukost, dagislämning, diskmaskinsplockande och tvättmaskinsfyllning. Eventuellt hinner man med lite leksaksplockning mellan varven... Dock får jag prioritera att hitta tid till BodyStep-övande och fixande med kursgrejer.

Klippning och körande av BS-pass samt en fika med massa mysiga mammor står på "att-göra"-schemat... Jag kan nte fatta att man är så upptagen hela tiden fast man ska vara mammaledigt... Märkligt det där!

Till min förfäran har jag hittat en massa icke-pigmneterade hår på mitt huvud - jo, jag har fått grå hår åh nu känns det verkligen som ett MÅSTE att få i färg i huvudet under de närmsta dagarna. Jag vill inte se ut som ett j-la troll i håret utan skulle föredra något mindre skrämmande när man ska till Sveriges huvudstad för att hålla utbildningar under kronprinsessans bröllop...

Hmm... Men som sagt, någon liten lucka ska jag väl ha som jag kan fylla på sitt schema med en hårfärgning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0