frånvaro...

Dåligt bloggande beror på frånvarande med goda orsaker. Man, barn och jobb har tagit mycket energi, men nu är vi på rätt spår igen. Jobbandet i Stockholm var en utmaning och blev nog inte direkt som jag hade tänkt mig, men nu har jag iaf. lite kött på benen så det kommer inte på något sätt bli sämre.

Midsommar firade vi i goda vänners lag vilket var mer än trevligt. Lite småtrötta har vi fått sova ut och ätit en massa god mat. Nu hoppas jag på att det ska bli ordning med min träning... Idag ska jag köra BodyStep så jag får lov att öva under dagen... Halsontet ligger egentligen nära, men idag blir det inget ömkande. Efter nästan två veckor utan träning behövs det verkligen få röra på sig.

Inga större fadäser denna midsommar. Inget som jag vet om... Aldrig har jagvarit så rädd i hela mitt liv för att det ska hända ytterligare en massa skit denna midsommar, men vi klarad oss - ännu ett hinder passerat ;-)

Dax att ta tag i dagen!!

Kommentarer
Postat av: Torkelfrida

God bless you

2011-03-29 @ 11:39:21
URL: http://torkelfrida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0