förvånad...

Ni kan gissa hur förvånad jag blev när jag idag skulle fixa med alla våra räkningar... Åj ja, jag vet att vi gör det i sista minuten,  men det hinns liksom aldrig riktigt med. I alla fall så fann jag idag ett belopp med5 siffror innan kommatecknet gjorde entre. My good! Det är nog bara lånen som normal ligger på dessa siffror så jag gjorde en liten glädjedans i köket, ringde banken och gjorde en avbetalning på vårt billån + lite annat.

Så fantastiskt underbart det är att få känna sig på banan. Ett helt år sen är det jag kvadade vår gamla bil och precis ett år har det tagit för oss att återhämta oss mentalt och defintivt ekonomiskt. Jösses! Vilken underbar känsla det är att kunna njuta av livet igen åh att känns sitt lite lättare i sinnet. Fortfarande skulle jag vilja vinna några miljoner med allt vad det kan innebära, men just i detta nu är jag NÖJD och GLAD och kanske en smula i chock, för jag trodde nog aldrig att denna dagen skulle komma.

Today my friends ska vi åka och handla lite smaskig mat, lämna prinsen på dagis och sen kommer mormor för banrvaktande av prinsessan medan jag åker och jobbar. Ikväll blir det ett lite längre pass, t är nästa ett år sen jag jobbade. Roligt faktiskt, menjag gissar att jag kommer vara halvt om halvt död ikväll.

Nu är det på med kläderna och iväg på matshopping med vildarna. Njut av livet, sällan är det så underbart som på toppen av ett berg!

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0