kanon...

Nä, inte kanon full... Inte kanon pigg, utan motsattsen. Så jävla trött, hängig och inte på humör alls då vi vaknade till denna måndag. H-vetet vad livet tär på min kropp och sinne, dock är jag otroligt lyckligt lottad med två mycket trötta barn som somnade om på förmiddagen. Lillan i sin säng efter lite protester och den stor kom och gosade i vår sängen med mig. 2,5 timme vilade vi alla och nu är det som en ny dag i mitt huvud. Fantastiskt!

Imorgon väntas regn och jag tippar på att 90% av befolkningen kommer uppdatera sina facebook-statusar till något med regn - jag ska INTE göra det. Regn imorgon, om det så må vara, är fabulous! Trädgården behöver det, mitt sinne behöver det åh alla barn i vårt arma land behöver det sannerligen. Jag ska gå ut och vara ute så mycket det går. Regn när det är varm är sällsynt, trevligt och en njutning i torkans underbara tider.

Idag har jag fått p mig mitt snygga blå/vit randiga linne med ett par vita 3/4 braller. Man kan ju hoppas att det är okej, annars får väl modepolisen ta mig... Kidzen och jag ska nu och shoppa lite skaldjur och annat smaskigt till kvällens mysiga grillning med vår gulliga Mija och underbart mysiga Niklas på Foten (nä, dem är inte tillsammans!).

Jag kör på avhållsamhet - när det gäller godis och läskedrycker. I will ry my very best to cute som suger out of my life... Inte lätt! Man säger väl "easy come, easy go" och så är det ju med enerin man får av allt socker man petar i sig. Jag kommer troligtvis inte magra om kroppen om jag fortsätter trycka i mig samm mängd mat och defintivt gotter. Sommaren skaju vara njutning, nja... Hösten är ju ite direkt rolig som den är, så jag späcke rmg nu så kan jag njuta av en fin garderob med kläder till hösten... När jag återfått makten över min kropp...

Nu ska vi inta citygross med hull och hår! Njut av värmen, imorgon är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: mija

hahahahahahahgaq :)

2010-07-07 @ 21:30:08
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0