jobba?

Nä, men efter 7 timmars arbete känner man sig mör i kroppen och tom i knoppen. Imorogn ska kidzen och jag göra det vi gör bäst - SLAPPA! Gud så jag njuter av livet nu när det är sommar, sol och underbart. I min fantasi kommer det att bli en underbar höst med gosiga tröjor, fluffiga sockor och mjuka leggings på min allt mer avsmalnande kropp... Jag behöver verkligen losa mina kilon men jag behöver ännu mer dicipln. Tror ni det finns någon stackars sate som orkar med mig och mitt ilska humör?

Nä, de tror inte jag heller, men nu ska jag sysselsätta mig med diverse saker så fort jag känner minsta sug efter gotter. Vet nu hur mycket det finns att städa i ett hus på 135 kvadratmeter? Jodå, jag ska nog allt kunns fylla min tid med projekt inom hushållets gränser. Jag ska följa min nya idol Jillian, hon ska få bli mitt ljus i mörkret, min ledstjärna.

Jillian is the shit! God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0