imorgon...

ha ha, det är väl skrattretande hur mycket man försöker tänka på att fixa med grejer egentligen. Jag har inte en j-la anning om hur jag hade tänkt det med min träning, men tiden finns definitivt inte jsut nu. SKIT! Lite sugen är jag att pressa mina muskler till en ny nivå... Kanske hinner jag med ettpass på gymmet innan jobbet på torsdag och lite på fredag. Jag skulle behöva använda min slappa och lata kropp, men orkar inte...

Jag önskar att det fanns mer tid till träning och planering av mat, att jag hade bättre ordning och reda på mitt liv. Att sommaren inte gick så fort, att min mammaledighet inte var slut snart. FAAN! Jag önskar det var lite ordning och reda på mig!!!

Imorgon ska jag och mannen på dejt, vi ska gå på bio och käka nått mumsigt. Det är vi faan i mig förtjänta av! Jag ska jobba tidigt på onsdag så vi sak gå på den tidiga bion och mysa ner oss i fotöljerna och njuta av att vara ledig från våra bebisar. Imorgon jobbar jag dock först hela dagen och får nog ta för mig något litet projekt så jag överlever. Nästa vecka har jag fått en massa mer jobb vilket innebär att jag inte kommer ligga så värst mycket minus på lönen - NICE! Sen har jag fixat med föräldrapeningen också, så nu får jag kanske lite mer pengar i augusti och september. Imorgon ska jag också fixa med mina papper på föräldraledigheten till jobbet. Från vecka 34 jobbar jag min 83%, men kommer börja ledigheten med Kick-Off och semester :-)

Nu ska jag avsluta en perfekt, dock lite lätt stressad dag med sömn i ett VARMT hus!!

Puss, kram och vet Ni! Njut av sommaren, för jag spår en skitkall vinter IGEN!

Kommentarer
Postat av: Boolaella

Excellent site.

2011-07-19 @ 11:03:39
URL: http://boolaella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0