i skuggan...

Jag sitter i skuggan och njuter av svalkan. Dricker lite vatten, trycker i mig lite fruktsallad med grädde och njuer av tystnaden. Om en stund vaknar förmodligen prinsessan. Vi ska fixa lite mat till henne sen hämta storebror. Inte ett skit har vi gjort idag. Kollat tv, sovit och njutit av livet - that's the shit!

Innan lilla sessa slår upp sina underbara ögon ska jag plocka in alla min tvätt, bädda Puppas säng och plocka ur diskmaskinen.

Ikväll ska jag köra igenom mitt BodyStep-pass, göra ett stretchprogram till killarna i gubbens innebandylag, leta semesterboende i göteborg och tvätta. Dessutom ska jag göra ett försök att sova tidigt för imorgon jobbar jag igen.

Idag njuter vi av skugga, drar igång vattenspridaren ikväll och hoppas på att gräst tar sig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0