...

...vill skriva ett inlägg om...

hur fantastiskt trött jag är...
hur fantastiskt roligt vi hade igår på vår spontana lilla grillkväll...
hur oerhört irriterad jag är på att vara ensam med mina trötta, arga, varma barn sveriges i särklass varmaste dag hittills i år...
att jag vill städa hela husets alla vrår på en gång...
hur jag planerar att plåga min lätt trötta, bakfulla och smått enerverande make då han kliver in på gården...

...nä, jag väljer att skriva att vi hade en FANTASTISK kväll igår. Jag hade glömt hur roligt man kan ha över ett par glas vin och lite grillat. Nästa lilla äventyr blir en kräftskiva i dem södra kalmarregionerna med SVENSKA kräftor! Tack fina, fina vänner för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0