vilja...

Jag har tappat min vilja totalt under dagen. Skit trött och lite lagom stressad fortfarande gör att övandet på mitt pass går skitdåligt. jag kan inte fatta varför jag alltid hamnar i den här situationen...

Jag har klottrat och skrivit manus till de första delarna på passet oh om jags ka vara ärlig så sitter det väl gansa okej, men det där lilla extra som jag vill krydda med vill liksom inte infinna sig... SUCK! Vet inte vart jag ska hitta energin... Jo, jag vet i sängen förmodligen, så det får väl bli min lösning.

Ibland händer ju saker bara så himla perfekt. Precis i tid, då man behöver det! Idag ringde en god vän och bekant och bad mig om min hjälp. Lite betalning skulle jag också få... Inget man blir ledsen för - bara bonus i dessa bittra tider! Så nu ska jag sätta mig nästa vecka och leta peppig musik som passar damer och herrar i 50+ en tidig lördagsmorgon - åh mig också!

Dagens nyttiga inlärning får handla om denna begåvade, ansvarsfulla och vackra kvinna:


H.K.H. Kronprinsessan Victoria

Victoria Ingrid Alice Désirée, Sveriges Kronprinsessa, Hertiginna av Västergötland, föddes den 14 juli 1977 som äldsta barn till Kung Carl Gustaf och Drottning Silvia.

Myndighetsförklaringen ägde rum i Rikssalen på Kungliga slottet i Stockholm 14 juli 1995.

Kronprinsessan Victoria blir Sveriges första kvinnliga regent inom ätten Bernadotte. Sverige har under nyare tid bara haft två regerande drottningar, Kristina och Ulrika Eleonora d. y.


Tisdagen den 24 februari 2009 förlovade sig Kronprinsessan med Daniel Westling. Bröllop planeras att äga rum den 19 juni 2010.


Måste säga att detta är en kvinna med vilja!

Nu kommer en smörgås få slinka ner i den hungriga magen, sen ska jag sova - det ska jag! Stepen får väl duga för dagen... Imorgon är en annan dag... Kanske är jag piggare... Kanske är jag mer utvilad och engagerad... Kanske har jag mer vilja...

A Queen to Be - Noomi ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0