topp...

För ovanlighetens skull har jag trotts dålig sömn på grund av ammning halva natten ett strålande humör och känner mig full av energi. Är liksom på topp! Man kan då fråga sig vart jag har hittat denna mirakelmedicin... Hmm... Tja, jag vet egentligen inte, tror det handlar om att hitta rätt och balans och sånt.  Igår tog jag mig till gymmet, instruerade min klass och klarade det faktiskt ganska bra. Det fanns en del att önska angående kooreografi med mera, men jag lämnar det idag och koncentrerar mig på mina underbara barn och mitt egna välbefinnande.

Jag fick en kick igår över att det kom så många härliga tjejer och killar på passet, att det var fullt med energi och att alla jobbade så himla hårt och effektivt. Jag ska planera något kul fram över, vet itne vad men nått med lite överraskningar och sånt... På hsten kör jag ju rosa-bandet step, så jag vet inte vad det kan bli nu... PÅSK-step... Små överraskningar i påskägg... Ja, varför inte! Jag ska se om jag kan få några härliga kompisar runt om att hjälpa mig med diverse "presenter" i form av sponsring. Kunde ju vara en kul grej att köra dagen innan skärtorsdagen, affischer upp  god tid, klädkod i gult så klart och äggutdelning för snyggast pose mm... Vad tycks?

Såg en annan rolig grej på en blogg, de hade bloggträffar på gym. Istället för att fikaoch träffas, så tränande man tillsammans en gång i veckan. Detta handlade om vanliga tränande människor som hade träffats vi ett forum gissar jag. De har tillsammans hittat på detta med SATS, och kör pass och äter nyttigt. Mega-kul grej! Sånt kanske vi också kunde köra, eller iaf. något liknande... Ska se om man kanske kan få upp intresset för det på jobbet. Det är ju så himla viktigt att man jobbar för en god gemenskap mellan kunderna, inte bara kunder och instruktörer utan att kunderna vill komma och träna oavsett om deras kompis är där eller inte.

För min egna del handlar det massor om att lära mig fler namn på passen, hänga med kunderna mer effektivt innan och efter klasserna och visa att jag finns där för deras skull. Jag anser att det är är jätte viktigt att man tackar kunderna för deras träningsinsats och visar att man SER dem. Sedan något år tillbaka står jag alltid vid dörren och tacka dem, istället för att hålla på med stereon och bära tillbaka grejer. Det lämnar jag till mina kollegor, kunderna först! Vad är viktigt för dig när du kommer på ett gruppträningspass?

Nu ska jag göra toppen-nyttiga saker, som att fixa lite lunch till söta mammaSandra och lilla O när de kommer om en stund, bäda sängen och så. Lite kaffe ska sättas på och gulliga sessan måste ammas. Dagens lärdom kommer under eftermiddagen... Om det nu är någons om läser - hi hi!

Over, out and done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0