sysselsättning en fredagskväll...

ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? vet inte...
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 4 skulle jag tror
vad tycker du om kärlek? att den ska vara äkta och varm
när kramade du någon sist? idag
kramade du någon speciell person? min älskade man, Nisse
har du svårt för att bli kär? nja, jag har ju hittat mannen i mitt liv, så det tror jag inte...
när kysste/hånglade du med någon sist? en kyss om dagen är bra för magen
ångrar du det? det vore väl dumt?
när fick du senast en komplimang? idag...
har du hånglat med någon av samma kön? hmm... ja, så blev det...

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
playat? japp, det har hänt
hånglat med någon riktigt ful? NEJ!
hånglat med fler än 50 pers? nej, det har jag inte
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja, det har också hänt
gjort något riktigt dumt? jo, men livet är ju en utmaning
gjort något du verkligen ångrar? ja, ett par gånger
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? åh ja
blivit polisanmäld? nej, inte vad jag vet om iaf.
slagit ner någon? ha, ha, det kan man säga ja...
skämts över dig själv? dessvärre
tar du droger? NEJ!!
vilka kläder sover du i? något mysigt och skönt
vad hatar du verkligen? meningslöst skvaller
har du varit kär i någon du inte haft chans på? kär på avstånd kan man ju vara lite nu och då...
vill du ha barn? jag har två, så det får räcka

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? my MAN
såg dig gråta? Nisse
fick dig att gråta? Nisse
du delade en cigg med? Magda tror jag det var...
du gick på bio med? Nisse


DU

Fullständigt namn? Anne Maria Hjelm
Vart bor du? - Kalmar...
Bor tillsammans med? Nisse, Viggo, Noomi och våra 18 miljoner dammråttor
Husdjur? Dammråttor??
När är du född? 1981
När ska du sova ikväll? snart
Duschat idag? ja, väldigt skönt
Pussat någon idag? ja
Vad har du ätit? kyckling och pommes på ikea
Dagens klädsel? mysbrallor i rosa och vit kofta
Dagens bästa? mina barn
Dagens roligaste? pulkaåkning med Viggo och Linn

Har du många vänner? jag har de bästa vännerna, det räcker
Hur många har du kysst? inte en anning
Hur många har varit otrogna mot dig? en, vad jag vet
Har du pojk-/flickvän? vi är liksom gifta...
Vem pratade du med i telefon senast? Magdan
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mija: Ska vi springa en runda?


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? yes
Ångrat något? yes
Ljugit? ja
Svikit någon? troligen...
Haft sex? ...
Gråtit? oh ja
Skrattat? absolut
Slagits? hugaligen!

SEX FRÅGOR

Den äldsta du haft sex med? kanske tre år äldre...
Den yngsta? ett år yngre
När förlorade du din oskuld? när jag var 15
Hur många har du haft sex med? runda svänga 8-10
Vem hade du senast sex med? ha ha, vem faan tror ni?!
Har du haft sex med samma kön? nej
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med samma kön? nej
Hur många olika ställningar har du kört? hahaha... men vem faan håller reda på sånt?
Har du haft sex på fyllan? har kanske hänt nån gång
Har du ångrat att du haft sex med någon? ja, det har jag
Skulle du vilja ha sex med en kändis? näh, det tror jag inte...
Ser du sex som en "stor" grej? oftast inte
Har du varit gravid? två gånger
Har du trott att du varit gravid någon gång? yes
Kört oskyddat? ja
Sugit av någon? hehe
Slickat någon? nope
Haft sex med någon du inte varit kär i? ja, det har också hänt...

frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? Carina
vem är den roligaste av dina vänner? dem är roliga allihop
vem är snyggast av dina vänner? jag har inte vänner för dem är snygga/fula
vem är den du helst har filmkväll med? Carina, vi har samma filmsmak
vem av dina vänner är mest "evil"? är inte alla det lite till mans?

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Magda
Vem ringde du senast? Mija
Vem sms:a till dig senast? Mija
Vem sms:a du till senast? Mija

KÄRLEK
Är du kär just nu? Verkligen!!!
Har du kysst någon idag? JA!
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ...troligen inte va!
Har du ett förhållande? fortfarande gift
När går gränsen vid otrohet? det vet min man, så det behöver jag inte berätta
Har du varit otrogen och om ja, varför? ja, men inte mot min man
Är du romantisk? det skulle man knappast kalla mig
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, det verkar onödigt, då är dem ju redan provade ;-)
Är du svårflörtad? beror på vad personen vill...
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Erik
Hur länge höll det? några månader skulle jag tro
Har du lekt med någons känslor? ja
Hur länge var ditt kortaste förhållande? en vecka kanske... vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? hallå! Gift, då har man typ valt eller ;-)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? hmmm
Är du en bra pojk/flickvän? bättre fråga dem som vet....
Hur många har du varit kär i iår? en, och det får vara bra så
Vem sov du senast bredvid ? Nisse
När fick du din första kyss? i femman tror jag...

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma 16, pappa 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? NÄ!


Kommentarer
Postat av: Williamlinnea

Thanks for the information

2011-03-07 @ 12:54:14
URL: http://williamlinnea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0