suck...

Jag är begåvad emd snorisar... IGEN! Kan inte fatta varför de ska attackera mig, men nu är det osm det är. Halsont, öronont och näsan full. Kan ju nästan inte bli bättre ;-) Ska proppa mig full med Panodil och sedan sova för att eventuellt vara på benen imorgon.

Lilla prinsen är precis lika pigg - inte! Han har hängt med TV:n och slappat. Dessutom trillade han ner från farmor och farfars trapp igår kväll så han haltar jätte mycket. Imorgon ska vi ringa vårdcentralen och se om doktorn kan titta på han for, för den var en smula svullen och han stödjer ogärna på den.

Vår prinsessa snorar hon med och hade igår tydligen jätte ont i magen igr, så hon behagade skrika i över 1,5 timme i sträck. Vi fick tvinga henne att sova med diverse vaggande, duttande i rumpan, filtar och gosedjur. Sånt blir man helt slut av då man själv inte känner sig hundra hundra.

Min träningsstatus är oerhört god från veckan som varit. Jag hoppas kunna hålla igång även denna vecka, med BodyStep, promenad och lite gym. Dock måste snorisarna ge med sig en smula först... Ska väga lilla prinsessan denna veckan, så då ska jag passa på att väga och mäta mig själv också... NAturligtvis med risk för besvikelse, men jag hoppas inte på det.

Imorgon är det måndag igen. Ska se om jag kan rycka upp mig, dammsuga och sedan baka bröd. Ska fixa med mitt bankkort, ringa om lite grejer för räkningar och sånt, öva lite mer BodyStep och ta tag i mitt pluggande under kvällen. Måste sätta mig och läsa igenom uppgifterna, ladda hem program som jag kan behöva... Behöver kolla upp literaturen också, om jag kan låna den i kalmar... Mycket blir det att göra!

Nu laddar jag med nässpray, näsdukar, panodil, halstabett, thé och sömn så blir nog måndag en kanondag!

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0