som ett bi...

Arg! ARG, ARG! ...Arg som ett bi! Kan inte hjälpa när man får den där känslan i kroppen och man kan liksom inte vet vart den kommer från. Var faktiskt ett tag sen kände mig sån, men det kommer ju med jämna mellanrum, oftast då stress sätter mig i situationer som jag inte kan reda ut på en gång.

Jag är ju en list-människa, jag är också obotligt korkad när det gäller ording och reda. Jag vill ha det perfekt inomhus, utomhus i lådor och överallt... Men inbilla er inte för en sekund att det infinner sig något sånt här hemma. Jag bor liksom inte själv, och jag har allt för svårt att släppa på taget om saker. Jag ska vara med överallt, lägga mig i allt och blir det inte som jag tänkt mig tjurar jag ur... hmm... Denna gången handlar det så klart om min klass som jag ska köra tills veckan och jag blir TOKIG på att jag inte hittar tiden för att lära in allt som jag vill att det ska vara.

Imorgon bor jag för modligen framför tv:n och datorn för att lära mig den här, för tillfället, skiten. Idag fortsätter jag nog dagen med att känna mig såhär. Jag skiter i karaktären och tar en STOR bit blåbärspaj med MASSA vaniljvisp, för jag behöver det! Lära mig något nytt - det skiter vi också i! Imorogn tar vi nya tag och funderar på en rolig sak att lära oss.... Eller jo, visste ni att när man har fyll 100 år ändras minustecknet (-) i personnummret till ett plus (+). Japp! Där satt den ;-)

Ta hand om, livet är väl kanske inte piss... Men ska jag vara ärlig så känns det lite jävligt just idag, åh dåliga dagar får väl alla ha?

No, no, no!

Kommentarer
Postat av: Saidmari

Big tnks for interesting and useful site!

2011-09-16 @ 17:46:46
URL: http://saidmari.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0