snorbusar...

...små, elak, ilska snorbusar bor i min näsa och vandrar sakta upp i hjärnan. Uscha! Ont i halsen, ont i huvudet och dessutom verkar skiten spridit sig till öronen. BLÄ! Jag hade stor plan på att hålla mig frisk hela vintern och våren, men den tanken han ju knappt komma i huvudet innan jag var tvungen att kasser de planerna. Jag dricker citronvatten, preppar näsa med nezeril och försöker vila mig i form så att säga. Grrr!

Vår ljuvliga lilla solstråle Noomi har hållit mig igång i natt igen... Massa matning skulle det visst vara hela tiden och oroligt har hon sovit, så det har jag med. Ikväll MÅSTE jag komma i säng tidigt! Jag kan bara inte hålla på med att laja runt om kvällarna tills mitt i natten, det är då man blir sjuk och får dåligt immunförsvar! Måste bättra mig till 100% på denna punkten.

Eftersom min hjärna håller på att invaderas av de där små elakingarna kan jag inte tänka ut något kreativt att skriva om. Vi gör liksom inget idag förutom ser på all snö som ständigt faller ner från himmlen. Jag väntar på att en vän ska ringa och berätta att det ska åka till BB... Är ju 20 dagar kvar till BF, åh jag har trott hon ska gå över tiden, men det kommer nog inte bli så. Hon ringde idag och berättade att hon kände sig lustig i magen, är ett tecken på att det är något i görningen! Och bebisen hade levt rövare som bara den i magen... Hoppas, hoppas att den lilla prinsen vill komma vilken dag som helst! Vill ju veta att allt är bra så vi kan köpa fin, fina presenter till honom. Har spanat på Lindex och sett massa fint... Måste i alla fall vara JÄTTE pojkigt, för deras tjej har varit super flickig hela tiden. Kontrasterna måste bli stora! *hi hi*

Nu ska jag ta mig samma, glo på BodyStep-DVD:n och trycka in lite moves så jag kan regera på mitt pass nästa vecka.

First Impressions Last!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0