ses eller synas i guld...

Till alla verkliga vänner!

Visa människor har bara guld i sina ådror. Vänligheten syns ända in i själen och man mår så bra av att vara i närheten. Man ses oavsett kläder, dagsform eller storlek på plånbok. Sånna människor är guld, har guld och besitter kunskaper värda deras vikt i guld.

Jag är tacksam över att det finns sånna människor i mitt liv, som får mig att känna mig speciellt, ger mina tankar större värde och pressar mig till min fulla potetial. Livet är verkligt mysigt, härligt och givande att leva när man får omge sig med såna positiva och uppmuntrade själar.

Dagar då livet känns hårt och orättvist finns ni för att plocka upp de bitar jag har tappat och pussla ihop mig till en stark person igen. Dagar då inga världens ankare kan hålla mina fötter på jorden finns ni där för att sakta realisera världen åt mig. Efter långa nätter med arga, sjuka, ledsna barn... Efter ensama kvällar i tv-soffan... Inför hårda prövningar... Då tårarna rinner oavsett gläjde eller sorg finns stöd att hämta, styrka att få och en famn att vila i.

Jag hoppas jag kan se dig, göra så du syns och visa dig att du är värd din vikt i guld. Älskade vänner, verkliga vänner är värda sin vikt i guld!

Love you!

Kommentarer
Postat av: m.

OOj så rik jag skulle bli om jag va värd hela min vikt i guld! :) hahha.



fint inlägg iaf du underbara människa! kraam..

2010-01-14 @ 20:40:02
URL: http://http:/lifeofm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0