raggsockar och norah jones...

I mina raggsockar från INDISKA och med en skiva Norah Jones passade jag på att njuta lite extra efter 2 timmar ute i härliga vintervädret. Fixade lite lunch till härliga besöket vilken smakade gott, gott.

En riktigt mysdag har det varit idag. Inget fikande utan bara nyttigheter har jag nöjt mig med, dock känns det som om jag håller på att amma sönder mig. Är så himla hungrig hela tiden, men vill ju inte käka en massa onyttigt. Igår var det 3 mål lagad mat, idag 2 + rejäl frukost + mellanmål. Kan inte fatta vart allt tar vägen... Åh vilka bekymmer jag kommer få då jag ska dra ner på maten då ammandet ska sluta - jag kommer sluta som en koloss!!

Jag ska fortsätta kvällen med att mysa i mina raggisar, lyssna på min musik och njuta av att livet är helt fantastisk. Jag skickar med er lite njutningsmusik och hoppas att ni har en underbar kväll med lite thé-mys, smaskig mat och fantastiskt sällskap!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0