nervös...

Nervositet består min dag av idag. Jag ska köra min första BodySTep-klass sen jag fick Noomi. Jag mjukstartade med att instruera en vattenworkout-klass i söndags, men det är liksom lite mer avslappnat. Detta kräver min fullaste koncetration och ju mer nervös jag är ju mer stingslig blir jag. Det var ganska skönt att lämna Viggo på dagsi och at Noomi somnade i bilen på vägen hem.

Jag har ätit kolhydratladdad frukost, hittade Pasta Cabonara i kylen och det fick liksom bli det. Jag vill bara få den här dagen att gå över, så jag kan andas och slappna av. Har man gjort det en gång är det inte riktigt lika hemskt nästa gång. Jag inbillar mig att det egentligen sitter som en smäck, men sen blir man nervig och då brukar man ju tappa kollen iaf.

Nä, vi får väl se hur det kommer gå... Jag är GRYMT nervös och ska nu försöka koncentrera coh fokusera på dagens uppgift och utmaning. Jag får återkomma med mer info senare... Om hjärtat håller för stressen!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0