illa...

Jag mår lite illa efter mina försök att träna som en dåre... Har nog gått in lite för hårt denna veckan, men förhoppningarna är att det ska ge resultat inom sin tid. Det är dock ett himla projekt att ta sig ner de där sista kilona, och så väger man olika på alla vågar man väger sig på.

Jag har skaffat mig ett måttband för att mäta mig också, det tänkte jag verkligen ger en hint om hur träningen tar sin form. Jag har ju önskan om en lite smalare midja och en fastare rumpa, nått borde ju ha hänt om 10 veckor, det är det jag ska ge det. Hårt tränande, lite striktare med maten och bra sömn. Vore bra för kropp och själ om det fungerade... *hi hi*

Min man och jag ska ju som bekant försöka oss på att träna löpning en dag i veckan var. Han har också kommit med ytterligare ett jätte bra förslag - det ska handlas hem morötter, gurka, minimajs och cream fraisch/gräddfil som man kan dipa i. Är ju nyttigare än chips, godis och kakor, vilket jag har levt på sen vår prinsessa födes.

Nästa vecka öppnar de på öppna förskolan igen och vi ska väga och mäta vår prinsessa på onsdagen. Då ska även jag kolla vikten. Är ju bra att hålla sig på samma våg som vikten före och under graviditeten med Noomi. Kan ju sluta illa... Never know! Men lite spännd är jag allt.

Illa är att jag har blivit snorig på kuppen också. Lite ont i halsen, åh det kan jag ju leva med. Snoret dock som rinner som en kran ur näsan är dessto jobbigare. Så för att öka på träningen denna veckan ska jag köra vwo med svärmor imorgon vid lunchen. Kanske kan snoret som har okuperat min hjärna komma ut, så jag blir en piggis till helgen... Vore verkligen nice!

Be back soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0