humfp!

Har besök gymmet, men de gick väl inte särskilt bra...

Uppvärmning = ok!
Benmaskiner = bättre än ok!
Ryggmaskin = Dåligt!

Så då blev det inte så mycket mer, ska nog enbart försöka mig på en promenad med Noomi i em. Lite rejäla kläder och mysa ner henne i barnvagnen kan bli härligt. Får se om det kanske till och med går att få sällskap, men jag ska nog inte hoppas för mycket.

Familjen ha gett sig iväg till pulkabacken med snowracern och barnvagnen. Jag ska duscha, dammsuga och röja upp här under tiden de är ute. Det är lite enklare när man är själv, fast att sitta lite ner ensam är mer än lovligt skön också. Dock kommer jag nog njuta mer av renligheten om jag får bort alla tomtar och skräp som kommit fram. Är så så trött på julen nu, vill ha det lite mer öppet, rent och fräscht.

Dax att hoppa i duschen och sätta fart.

Mej bee babee, i'll see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0