datorer och senare och senare...

... och senare lyckas det bli varje gång jag försöker komma i säng i någolunda tid. Shit så dåligt, åh så arg jag fortfarande är. Kan inte hjälpa det, fick ett utbrott på min dator just. Förbannade jävla skit dator och alla dessa konstiga grejer man ska fixa på datorn för att läsa några få futtiga poäng på högskolan... Man behöver faan i mig vara högutbildad inom datateknologi för att fatta sig på alla konstiga kommandon och annat trams. BLÄ! Imorgon blir det nog kanska lättare då jag kan sitta framför datorn i ljuset och med en telefon i handen för att ringa de där jävlarna som uppfunnit den där hemsidan med sina jävla koder och annat tram!

Så, ut med det bara så känns det genast bättre!

Åh vet ni vad mer jag blev förbannad på? Jo, att det ska vara en så fin statestik-kurva idag - jag blev så klart glad att det jag skriver läses... Men något intressant är det då inte för inte ett ord har jag fått i gensvar... Jag får väl ljuga ihop något helt otroligt och så kanske ni lyfter på ögonbrynen och ger mig ett livstecken...

Nä, nu lägger jag ner mitt tramsande för idag och ska vakna på bättre humör imorgon. Chefen säger man ska välja sin attityd, så då jobbar vi på det allihop!

Over... and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0