pengarna trillar in...

Åh vilken önskan det vore om det sprutade pengar ur fickorna. Eller om man hade en liten hemlig burk som bara fylldes på. Jag skulle visst vilja vara riktigt rik med ett fett konto med tillhörande kort som man bara kunde dra lite när som och inte bry sig om jobb eller sånt. Det vore faktiskt riktigt trevligt, men egentligen är det alla de där vardagliga sakerna jag skulle vilja bli av med... Jobba är liksom roligt och att få lön tillhör ju en del av sporren. Dock är det dem där små grejerna som man skulle vilja ha pengar till, köpa en ny jacka för att den man har är ful... Ny skor för man sett skit snygga som lockar på uppmärksamhet. En ny sommargarderob... 10 timmar med en personlig tränare för att få ordning på fläsket. Ja, såna saker skulle jag vilja ha pengar till att spendera.

Iställer tar jag min slappa rumpa och åker till gymmet, kör en klass och får betalt för den... Kanske blir det i framtiden även pengar över till mig... Men i vilken ände ska jag börja på min "att ha" lista?

But, but, but...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0