förbättring...

Jag ska nu förbätta min livsexistens genom att bedriva botgöring för alla de kakor och annat smskigt jag tryckt i mig under de 4 månader min lill älskling funnits. Jag hoppas genom detta få bukt på min fläsk-mage och mitt ont rotade samvete.

Hur denna botgöring ska gå till... Jo, jag har idag pulsat i snö i 1,5 timme med en aptung banrvagn... Och jag ska inom 30 minuter vara på gång för exakt samma procedur. jag har inte duschat eller gjort några förbättringar av mitt yttre under dagen, för jag anser mig inte vara särskitl berättigad till det - ikväll då jag har skottat av taket på garaget och dessutom garageuppfarten samt skickat in min film för jobbet jag söker, ska jag ta mitt citronvatten och sätta mig vid datorn och färdigställa cv samt personligt brev (somnade framför tvn igår).

I mina försök till förbättring ger jag nu totalt kalla handen till godis och kakor, dock är det svårigheter med saften, men jag ska ge det ett försöka och bäljar idag i mig oändliga mängder med vatten för att försöka återställa min vätskebalans.

På torsdag är det den 25 februari, nya Fitness finnsi butiken då och jag ska gå upp till konsum och inhandla den efter dagislämningen. Jag ska nog också fixa lite nötter att knapra på för annars kommer jag nog bli tokig.

Jag har rivit fram mina termobyxor, dock sålde jag mitt skidställ till min vän för drygt en vecka sedan så jag saknar en riktig jacka... Kanske kan det bli en morot att köpa en sån om 4 kilos nedgång... Fast jag hoppas ju att vintern ska vara slut, över och förbi innan det ska behövas... Jag håller nog modet uppe med motivet att en jacka mer eller mindre kan ju aldrig vara fel! Nu ska ytterklädernapå eftet 2 glas vatten till och energis dotter som styr runt på golvet. Under tiden jag väntar på mitt sällskap så ska jag minsann ta och skotta lite på garageuppfarten.

Snow is the shit... Still going strong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0