dansa borde alla...

Jag har alltid haft en viss frökärlek till att dansa. När jag var liten hoppade jag runt framför radion och ha r väl fortsatt med det typ hela livet. Jag har gett min själv det bästa genom att gå danskurser och liknande. Önskat mig bort i diverse filmer om dans. Man kanju göra en LÅNG lista över filmer som gör att man drar på smilbanden och det rycker i fötterna.

Nu ska jag än en gång bosta mitt dansbehov genom att dra till Stockholm på The Last Bounce. Med mig har jag en oerfaren lite vän, men in i min värld med dans ska jag värva henne! Hur man man bara inte gilla att skaka rumpa?

Så mina vänner - detär dags att plocka fram dansattityden och värma upp inför en varm och härlig kväll i världens störrsta pingisboll 25/4!

Dance your as off!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WE LIKE!!!

Jag sk alära den lilla tösabiten alla mina dansmoves jag kan!!! LOVAR =) Puss

2010-02-22 @ 20:27:54
URL: http://bruning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0