beroende...

Jösses så lätt det är att bli beroende av att spela spel. Hittade ett spel på facebook som jag fördrivit tiden med ikväll medans mannen letat efter en massa skolarbete och vi har städat i kontoret. Har precis avslutat en sista runda för kvällen och måste nog gå och amma lilla dottern som vaknar när som helst. Man får skit ont i handlederna av att sitta på rumpan och skjuta bollar på datorn i 2 timmar.

Imorgon så ska jag ta och göra slag i sak och hoppas på att min chokladberoende går att bota... Man kan ju önska! Att jobba på sin karraktär är besvärligt så fort det finns gotterier tillgängliga. Men så smaskigt med en liten kaka eller två...

Imorgon ska jag göra ett vattengympapass till filmningen nästa helg, sen ska hag köra BodyStep som varje onsdag och på kvällen ska vi baka matmuffins. Fullt ös. Vet inte om jag är så laddad just i detta nu, men några timmars sömn kan ju alltid göra sitt till.

Sleepy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0