ska fundera på fett

Jag ska nu åka till gymmet och jag ska under min träning fundera lite på det där med varför man helt enkelt inte bara skiter i att äta fel och tränar...
Jag har svårt att tro att så många människor lider av okunskap och tycker att allt över storlek XL är normalt?
Vad skyller man på?
Och varför är det så svårt att ta tag i saken?
Jag anklagar ingen, funderar mest...
Vi får se om jag kommer fram till nått, men först ska jag bränna fett! 60 minuters träning.
Mina man frågade mig om det var effektiv tid eller om det var tiden på gymmet...
Effektiv tid såklart! Precis som hans innebandymatcher, åh kanske kommer jag lika långt...
Maby baby!
See ya later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0