Nyårsafton, eftertankens tid...

Idag är det 2010 års sista dag.
För mig är det med vemod jag lämnar detta fantastiska år bakom mig.
En spännande framtid väntar, men idag lyfter jag år 2010 till taket.
Att sammanfatta året som gått är inte jätte lätt...
Istället skickar jag ett tack och varma kramar till alla ni som hjälpt mig under gångna året.
Balans är nu mitt ledord.
Måtta och att kunna svara nej med ett gott samvete.
Att vara den man är är inte alltid lätt, men i slutet mår man alltid bäst.
2010 har lärt mig många saker om andra människor, men ännu mer om mig själv.
Underbara, fina jag är den jag ska leva med resten av livet så det gäller att vi gillar varandra, står ut med alla beslut som tas och kan kompromissa fram bra lösningar.
2010 har lärt mig att jag är min egen chef :-)

Jag tror jag skiter i nyårslöften, det går inte så bra ändå... Eller?!
Jag ska blogga bättre, med fler bilder...
Jag ska träna mer för egen del, åh upp på dem "tuffa" hantlarna...
Jag ska utveckla mina kunskaper ooch jobba framåt med dessa...
Jag ska försöka läsa böcker igen...
Jag ska gå en PT-utbildning och ta licensen...
Jag ska vara jag, stå för det och njuta av underbara livet.

2011 kommer bli ett fantastiskt år, jag väntar med spänning men hävdar forfarande: "var man är sin egen lyckas smed"! Gott Nytt År godingar!


Kommentarer
Postat av: Emma Aldorsson

Heej Mia! Vad glad jag blir när jag hittar ännu en intressant blogg!

Jag läser många träningsbloggar och tänkte ge dig några tips (dom ger mig bra tips på mat och sen peppar dom mig när motivationen tryter m.m m.m) Hur som, dom är himla bra så här är adresserna:



wellnessbyme.blogspot.com

mariaandersson.wordpress.com

metrobloggen.se/fitness

metrobloggen.se/fitnesstar



Ses på tisdag i Emmaboda! Kram Emma



(har även fler blogg adresser om du som jag har tid att läsa bloggar, dom finns på min egen blogg: fit-for-fight.blogspot.com

2010-12-31 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0