När jag blir stor...

Vad ska du bli när du blir stor?

Jag har svårt att svara på den frågan fortfarande. Är jag stor nu?
Jo, det är jag alla gånger. Jag är ju gift med en underbar man, två underbara små barn och ett fantastiskt hus. Lån på banken, Volvo på uppfarten och njuter av att få sova till 7 på morgonen.
Vuxen är jag, men vad jag ska bli när jag blir stor funderar jag fortfarande på.
Ska man nöja sig med att livet rullar på?
Jo, men jag tror somliga gör det, åh det är helt okej. Det är ett eget val man gör. Jag har så svårt vänta på att framatiden ska trilla i huvudet på mig. Jag lever någ mer efter "var man gör sin egen lycka". Om det fungerar är jag föga tveksam till, men jag kommer fortsätta framåt.
Det är framåt jag vill, framåt, uppåt, starkare, bättre, snabbare.
Var man är sin egen lyckas smed heter det det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0