mellandagarna

Imorgon börjar mellandagarna på riktigt. I alla fall för mig så min älskade gubbe jobbar måndag till torsdag, 7-16. Kidzen och jag ska göra det mesta av situationen. Vi har vår egen lilla planering för att få dagarna att gå och kunna hitta på en massa roliga saker man aldrig annars hinner med. Jag själv ska dessutom försöka mig på att träna ordentligt hela veckan. Tunga pass som utmanar kroppen ordentligt.

Imorgon ska vi ha en date med en kusin till mig, i övrigt ska vi försöka oss på att handla mat till veckan och inför vårt lilla nyårsparty.

Menyn är enkel - bara sånt vill älskar!

Förrätt; ToastSkagen
Huvudrätt; Oxfilé med potatisgratäng, sallad och rödvinssås
Dessert; Kladdkaka med grädde

Drycka... Lämnar det osagt, men vi ska iaf. kyla vår champange som vi fick av svärisarna när vi gifte oss. Den har väntata länge på ett bra tillfälle att öppnas, nu verkar vara ett himla bra sånt.

Vi ska mysa med barnen, kanske göra pannkakor på dagen som dem älskar, åka till simhallen för lite bad, kolla raketerna vid 17 i stan, äta vår goda meny, kolla på film när små godingarna har somnat och se på rakterna vid 12-slaget.

Lugnt, kanske tråkigt för vissa, men precis vad vi önskar. Ingen stress, inget härja, inga måste. Så nu ska jag ladda för lite lugnt ikväll igen. Energi har verkligen fyllts på under dessa dagar. Ska bli nice med träning imorgon em, men tills dess - MÅ BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0