mellandag 3...

Jag är i fysisk smärta med mer än halva min kropp.
Händerna darrar och benen är öma.
Axlarna värker och armarna är matta.
Jag vill inte klaga, träninvsvärk är bra (i måttliga mängder så klart).
Dock skippade jag löpning 60 minuter och gav mig i kast med något osm jag inte gjort på säker 4 år.
BOX!
Jösses så roligt och herre min gud så trött jag är idag.
Summa; 30 minuter Core + 60 minuter Box = en mycket trött MammaMia, dock NÖJD
Idag skakar det i kroppen och jag kännermig varm i hela kroppen.
Om drygt 1,5-2 timmar ska jag köra step 45 minuter och sen biceps, triceps och axlar.
Jag undara hur den ekvation ska gå ihop?!
Först ska jag röja av hemmet och pynta fint tills brudarna kommer.
Det bli tapas-mys, vin, tjejsnack och lite spel.
LÄNGTAR!
Imorgon får vi se vad som händer...
Det darra för mycket för att skriva mer, så jag återkommer efter städning, diskning, dammsugning, bäddning, golvtorkning, dammande, gardinbyte mm.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lilla Helena

2010-12-29 @ 22:11:45
Postat av: Lilla Helena

Underbart! Vad avundsjuk jag blir o vad duktig du är! Själv provade jag zumba för första gången ikväll och ser fram emot resultatet imorgon!;-) Tyckte det kunde vara lämplig att ha provat nåt man ska utbilda sig i...:P

Har du fått barnvagnsgrejen förresten?

Puss o kram till er!!!!!<3

2010-12-29 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0