mellandag 2 = ilskbaggar, rövont och cardiosvett

Jag vaknar långsamt och inser att huset är tyst.
Det är en underbar känsla, åh jag sträcker på mig och får för en gång skull väcka kroppen ordentligt innan jag måste studsa upp ur de varma bolstren.
Tystnaden håller i sig dryga 30 minuter och är veckans hittills skönaste minutrar.
Jag har hittat träningsvärk lite överallt, främst i mina ben.
Jag kan gott gå på hårdare på rygg och bröst, men framförallt magen.
Det känns, men långt ifrån jobbigt.
Det är bra!
Träning behöver stegras, jag har inte orka att gå i en vägg en gång till så jag tar det i lite lugnare tempo den här gången.
Jag gjorde även en invägning igår... SUCK!
Det var inga minus på den vägen, snarare 1,5kg plus.
Dock väntat och inte lika mycket osm jag kanske hade trott.
Från och med igår skriver jag träningsdagbok igen.
Det är ett bra sätt att komma ihåg vad man gjort hur det kännts.
Fungerar det man gör vill man ju minnas det, funkar det inte kan det ju vara bra att inte göra samma sak en gång till.
Idag ska jag driva på svetten ordentligt.
60 minuter kondition på löpband och stepbräda väntar.
Mitt stilla sinne behöver träning då mina små barn verkar ha vaknat på helt fel sida.
ILSKBAGGAR är dem!
Nu kör vi lite lunch och sen lite Leos Lekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0