less

Igår såg jag tre filmer på en dag.
Jag sov 3,5 timme mittt på dagen.
Sov 8 timmar i natt.
Jag är piggare idag.
Snorig, lite öm i kroppen, men...
Huvudvärken känns som om den har flytt sin väg.
Dock, tar jag inga chansningar den här gången.
Nu vilar jag mig tills det känns helt okej.
Jag har ingen ork att sätta press på mig.
Onödigt att stressa kroppen mer.
Onödigt att stressa psyket mer.
Jag sorterar och väljer mina aktiviteter.
Jag längtar efter min jul-semester och hoppas på att komma ur mitt lilla skal.
Idag är endast prinsessan hemma.
Prinsen ville leka på dagis.
Älskade prinsessan och jag har ett litet schema för dagen.
Vi ska mysa.
Vi ska fika.
Vi ska ta en promenad.
Vi ska sova.
Låter det bra?
Nytta?!
Okej, en tvättmaskin och handling av mat - that it!
Ikväll blir det film, New Moon för jag tycker den är så bra.
Jag ska skriva lite på min hemtenta till simlärarautbildningen också.
Fast mest jag ska vila.
Jag ska vila tills jag blir less på att vila.
Jag ska ta det lugnt tills hjärnan orkar med en massa beslut igen.
Mysa, sova, äta, träna roliga saker och sen sova lite mer - medicin för en trött mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0