Ledig!

Ibland mina kära läsare så längtar man något alldeles otroligt efter vissa saker.
I mitt fall har hjärtat och själen skrikigt efter tid med barnen och ledigt från jobbet.
Ledigheten ramlade över mig klockan 14.00 då jag klev av mitt morgonskift på badet, slängde på mig stövlarna, rusade ut genom dörrarna mot en snöig bil.
Luft!
Ledig!
Vilken fantastisk känsla i hela kroppen, åh efter dagishämtning och kollande på truckar byte vi lite snabbt kläder och traskade dryga 50 meter till våra vänner för att äta middag.
Vilken middag, grekiskt tema.
SUPER GOTT!!
Jag är fortfarande mätt och lite lagom lullig av rödvin och en päronkonjak.
Det är helg, ljuva, ljuva helg!!!
I dagarna tre sja jag njuta av att vara hemma med barnen, mannen och vara i huset.
Vad vi ska göra?
Hmm... Vet inte riktigt, men det spelar inte så stor roll.
Nu ska jag fortsätta kvällen med att gå och lägga mig på min mjuka kudde.
Imorgon blir det en liten resa till barnens mormor och morfar för att hälsa på.
Livsglädje, hälsa och sann kärlek är som bommul för själen!
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0