laddning - 1:a mellandagsträningen

Idag ska det mellandagstränas.
Jag sitter här och laddar för det och för handling på Maxi samt städning av huset.
Jag har som plan att köra styrka på dem stora musklerna under passet.
Det blir ben, rygg, bröst, mage.
Som bonus ska jag sola och jag hoppas på lite minimassage på axlarna... Har SÅ ont närmligen.

Maten idag är proteinbaserad;
Frukost - skinka och röbetssallad
Mellis - clementin med barnen
Lunch - rostbiffsallad med kalla rotfrukter, thé och en pepparkaka
Mellis - proteindrink (blåbär) ed mjölk
Middag - kycklinggryta med sallad
Kvällsis - en kopp thé med mjölk

Imorgon blir det cardion 60 minuter.
Jag ska försöka ta mig iväg ganska tidigt till gymmet med kidzen...
Kanske hinner jag med lite BodyStep och Step med.
Annars nöjer jag mig med crosstrainer och löpband.
Det gäller att ladda ordentligt.
Sömn/vila, mat, träning, mental peppning - A&O till ett gott liv!
Ikväll blir det tidigt i säng, kanske kroppen känner sig piggare och huvudet gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0